-
Læs Musik i Lejets privatlivspolitik her: MiL-Privatlivspolitik.PDF
-
Musik i Lejet er medlem af brancheforeningen Dansk Live. Dansk Live er en interesseorganisation for spillesteder og festivaler, som har musikken i centrum. Dansk Live arbejder for at forbedre vilkårene for livemusikken bl.a. via politisk opsøgende arbejde og kommercielle aftaler. Samtidig arrangerer Dansk Live seminarer og kurser, kampagner som Music Against Drugs og samarbejder med andre musikorganisationer om bl.a. koncert-projekter og Årets Danske Live Navn.
-
Ordensregler for Musik i Lejet
For at skabe den bedste oplevelse for alle gæster og sikre alles sikkerhed, skal de følgende ordensregler følges af alle på festivalen.
Følges disse regler ikke, forbeholder Musik i Lejet sig retten til at bortvise personer fra festivalen uden refundering eller kompensation.
Musik i Lejets personale står altid til rådighed med hjælp, råd og vejledning.
- Følg altid anvisninger fra personalet og de frivillige
- Der er kun adgang for personer med gyldigt armbånd
- Vis hensyn overfor andre - Pas på dig selv, dine børn og dine ting
- Der kan forekomme visitation ved indgangen
- Personer, som fremstår utryghedsskabende i deres påklædning, afmærkning eller adfærd, får ikke adgang på koncertområdet. Det samme gælder kommercielle/politiske/aktivistiske aktører, der ikke på forhånd har lavet en aftale angående deres deltagelse
- Krænkende adfærd og diskrimination mod gæster, frivillige, service- og safety-personale tolereres ikke
- Alle former for vold eller trusler om vold mod gæster, frivillige, service- og safety-personale medfører øjeblikkelig politianmeldelse.
- Alle former for aggressiv adfærd er forbudt. Der skal udvises størst muligt hensyn til det øvrige publikum og til de frivillige
- Bortkastning af papiraffald, krus og lign. andre steder end i skraldespande er ikke tilladt
- Benyt toiletterne, det gør festivalen mere behagelig for alle
- Der kan kun købes alkohol af personer over 18 år. Barpersonalet har pligt til at bede om ID-legitimation i alle tvivlstilfælde. Det er ikke tilladt for voksne over 18 år at købe eller udlevere alkohol til unge under 18 år
- Crowdsurfing, moshing og anden uhensigtsmæssig adfærd er forbudt
Følgende må ikke medbringes på pladsen:
- Våben og våbenlignende genstande
- Mobile højtalere
- Alle former euforiserende stoffer
- Dyr
- Drikkevarer (uåbnet postevand/kildevand undtaget)
- Mad (babymad og særlige tilladelser undtaget)
- Professionelt kamera, optageudstyr og droner (uden skriftlig tilladelse)
- Paraplyer
- Fyrværkeri
- Laserpenne
- Gaspatroner
- Genstande der af personalet vurderes at være til fare for andre
Personer, der uberettiget og med forsæt forsøger at skaffe sig adgang til et af Musik i Lejets områder, bliver politianmeldt for ulovlig indtrængen i henhold Straffelovens § 264, og kan blive pålagt at betale en afgift på kr. 3000,-
-
Alle er velkomne på Musik i Lejet. Hvis du har særlige behov eller er kørestolsbruger, kan du herunder finde information om forholdene på festivalen. Hvis du har spørgsmål, som ikke besvares på denne side, er du meget velkommen til at kontakte os på [email protected].
Jeg har ledsagekort
Ved gyldigt ledsagekort skal du blot købe 1 festivalbillet til dig selv, og din ledsager vil komme gratis med i perioden. Efter køb af din egen billet, skal du skrive til os på [email protected], at du har en ledsager med på festival med følgende info:
- Dit navn + billettype
- Ledsagekort nr.
- Ledsagers navn + email på ledsager
Blot fremvis ledsagekortet, når I ankommer til festivalpladsen. Kørestolsbrugere kan maksimalt medbringe én ledsager, medmindre andet er aftalt på forhånd.
Derudover tager vi også hensyn til:
Vi har Diabetesarmbånd tilgængelige på festivalen, som udleveres til dig, hvis du har behov for det. De kan afhentes i førstehjælpteltet på festivalpladsen.
Vi anerkender Solsikkesnoren, og forstår at du kan have brug for lidt mere tålmodighed, tid eller ekstra hjælp. Det er vores personale samt Musik i Lejets frivillige på festivalpladsen fuldt informeret om.
Vi anerkender brug af Toiletkort, og du kan altid henvende dig til vores personale på festivalpladsen, for akut adgang toiletfaciliteter. Vi har aflåste toiletter og toiletter i personaleområder, som kan tages i brug med det samme, hvis behovet opstår.
Omgivelser
Musik i Lejet finder sted på en parkeringsplads samt ved et strandområde. Derfor kan fremkommeligheden enkelte steder være begrænset for kørestolsbrugere og gangbesværede. Vi forsøger at gøre festivalpladsen så tilgængelig som mulig, men der kan enkelte steder opleves vanskeligheder pga. arealtypen. Der vil være udlagt en midlertidig handicaprampe ved nedgangen på Stejlepladsen. Rampen ligger som en forlængelse til den permanente betonrampe. Under koncerterne er der desværre ikke faciliteret podier til forberedt udsyn til kørestolsbrugere.
Har du et invalideskilt kan du blive kørt hele vejen ned til festivalpladsen for at blive sat af og hentet igen.
-
Musik i Lejet er en kontantfri festival. Derfor er hele festivalen, både Musik i Lejets egne barer og boder, men også de eksterne madboder, 100% kontantløse. Du kan betale med alle typer kredit- og dankort, og du kan også betale med MiL-betalingskortet, som du får i MiL-banken.
Information & MiL-banken
Information & MiL-banken er Musik i Lejets omdrejningspunkt for spørgsmål af praktisk karakter omkring vores festival og festivalpladsen. Så har du spørgsmål så kom endelig forbi, så vil vi hjælpe dig eller henvise til rette personer.
Derudover tilbyder vi også her et MiL-betalingskort, som kan benyttes i alle festivalens boder og barer, så du slipper for at hive dit eget kreditkort frem ved hvert køb. Du kan overføre penge fra dit debet- eller kreditkort til MiL-betalingskortet, og evt. overskydende beløb på dette kort kan du få retur til dit debet- eller kreditkort i MiL-banken før du forlader festivalen. MiL-banken ligger lige efter indgangen til festivalen.
Pant på MiL
Hvert år er der gang i Musik i Lejets pantbod, der både indløser pant på cigaretskodder, nikotinposer, vinflasker, shotsrør, propper på shotsrør, plastflasker samt hele krus og kander til fadøl og drinks.
Ved indlevering af cigaretskodder, nikotinposer og propper på shotsrør - skal et helt festivalkrus fyldes for at modtage pant i bytte. I barer gives der kun pant på krus, kander og shotsrør, hvor cigaretskodder, nikotinposer og propper til shotsrør, indleveres i Pantboden.
Et krus koster 5 kr. i pant og en kande koster 40 kr. Der er yderligere 5 kr. i miljøbidrag, når du køber noget at drikke. Når tørsten melder sig igen, kan du aflevere dit krus/kande ved bestilling af en ny drikkevare, og få panten i rabat på næste køb.
Når aftenen er omme, kan du aflevere dit glas i pantboden ved udgangen, og få 2 kr. retur pr. krus. De 3 kr. til overs er med til at finansiere håndtering, sortering og ikke mindst vask og klargøring af de mange genbrugsglas.
*MiLs helt eget pantsystem sparer festivalen for at smide tæt på 200.000 én gangs plastikkrus ud som restaffald efter festivalen. Alle øl og drinks, al kaffe og vin og andre drikkevarer, serveres udelukkende i genbrugsplastikglas.
Pantkortet
Du kan overføre pantpenge til et Pantkort, som du kan bruge til dit næste køb i boder og barer, så du refunderer pant-differencen på et nyt glas. Et Pantkort koster 50 kr. i pant.
Det er pantboden, som håndterer alle pantpenge inkl. udlevering af Pantkort. Tømning af Pantkort til debet- og kredit foretages også i pantboden.
-
Har du en ekstra varm trøje til senere eller en taske, du ikke vil slæbe rundt på til koncerter? Så kan du nemt aflevere dine ting i garderoben. Du får et garderobenummer for de ting du indleverer mod betaling. Husk at passe på dit nummer! Garderobeteltet ligger på venstre side, når du er gået igennem indgangsportalen. Det er også her vi har Lost & Found, hvis du skulle være uheldig at miste noget på festivalen.
-
I år har vi et spritnyt samarbejde med GET LIT, så din telefon ikke skal løbe tør for strøm!
Med deres smarte powerbank system kan festivalgæster låne hurtigopladning fra deres ladestandere rundt på pladsen.
Slip for kø og forudbestilling! Når I har brug for strøm, skal I bare gå til en af GET LIT’s standere og scanne QR-koden. Her tilknyttes betaling, hvorefter der udløses en oplader. Powerbanken har indbygget stik og passer til alle telefoner. I bestemmer selv, hvornår I vil aflevere den - den skal blot indsættes i en af standerne ved aflevering. Betalingen sker automatisk, når powerbanken er retur i en stander. Der kan betales med Mobilepay/Applepay/Googlepay/Betalingskort.
GET LIT teamet vil være til stede under hele festivalen, hvis du har brug for yderligere hjælp.
Hvor meget koster det at låne en GET LIT powerbank oplader?
50 kr. for 90 minutter (hurtigopladning)
Hvor kan jeg finde GET LIT?
Standerne er placeret på pladsen mellem mad/scene og indgang
-
Du modtager din festivalbillet(ter) 1 uge inden festivalen starter på din mail. Afhent dit armbånd i København, Tisvilde eller på festivalen.
KBH: Rønnegade 9, 2100 København Ø i baggården
- Fredag d. 12/7 kl. 12.00-19.00
- Lørdag d. 13/7 kl. 12.00-19.00
- Søndag d. 14/7 kl. 12.00-19.00
*Gælder ikke frivilligarmbånd
TISVILDE UGE 29: ved indgangen til festivalpladsen
- Tirsdag d. 16/7 kl. 11.00-18.00
- Onsdag d. 17/7 kl. 10.00-22.00
PÅ FESTIVAL: ved indgangen til festivalpladsen
- Torsdag d. 18/7 kl. 10.00-00.00
- Fredag d. 19/7 kl. 10.00-00.00
- Lørdag d. 20/7 kl. 10.00-00.00
Hvad skal jeg vide inden afhentning?
Medbring blot din billet for at få påsat dit festivalarmbånd. Vi kan scanne billetten både digitalt og på print. Har du en aldersbetinget billet, kræves det at du har ID med. Aldersbetingede billetter omfatter +12U16-billet og +65-billet. Dit armbånd sættes på med det samme.
Har du købt billetter for dine venner eller familie, og ikke har mulighed for at komme samlet, kan I få dem scannet enkeltvis. Det er dog på eget ansvar at sørge for, at dine billetter er gyldige og ikke scannes flere gange. Så dobbelttjek med din familie og dine venner, at jeres billetter er korrekt fordelt.
Skal du afhente et armbånd fra gæstelisten, kræves det at have billed ID med. Har du endagsarmbånd til flere dage, vil du få alle armbånd udleveret og påsat med det samme. Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte [email protected]. Vi glæder os til at se jer!
Billettyper
Partoutbilletten dækker over hele festivalen fra torsdag d. 18. juli til lørdag d. 20. juli 2024.
Dagsbilletten er til en enkelt dag på Musik i Lejet; enten til torsdag d. 18. juli, fredag d. 19. juli eller lørdag d. 20. juli 2024.
En partout +65 billet dækker over alle tre festivaldage d. 18. - 19. - 20. juli 2024 og kan benyttes af personer, som er 65 år eller derover. Aldersgrænser er gældende for den alder, man har på Musik i Lejet 2024. Der skal kunne vises gyldigt billed-ID ved indgangen med en partout +65 billet.
En partout +12U16 billet dækker over alle tre festivaldage d. 18. - 19. - 20. juli 2024 og kan benyttes af børn, som er 12, 13, 14 og 15 år. Man skal ikke ledsages af en voksen med en partoutbillet. Aldersgrænser er gældende for den alder, man har på Musik i Lejet 2024. Der skal kunne vises gyldigt billed-ID ved indgangen med en partout +12U16 billet.
En partout U12 billet dækker over alle tre festivaldage d. 18. - 19. - 20. juli 2024 og kan benyttes af børn, som er under 12 år og ledsages af en voksen med en gyldig festivalbillet. Aldersgrænser er gældende for den alder, man har på Musik i Lejet 2024. Der skal kunne vises gyldigt billed-ID ved indgangen med en partout U12 billet.
-
På Ren & Rolig Camping kan man bo i et lækkert MiL-Tenthouse, og der er adgang til badefaciliteter, toiletter og ikke mindst den hyggelige campingcafé.
Campingcaféen serverer alt fra dampende varm morgenkaffe, smurte rundstykker, grillede MiL-pølser fra Kødsnedkeren i Vejby, iskolde Tuborg fadøl og kølig rosévin. Kort sagt alt hvad et MiL-campinghjerte begærer. Der vil også være en lille camping-reception samt frivillig-servicevagter på campingpladsen.
MiL-Tenthouse
MiL-Tenthouse er et luksustelt til den komfortable campist. Teltet tilbyder soveplads til 2 personer på madras, indlagt strøm, lys og en aflåselig safetybox. Derudover er det hævet fra jorden, så både du og din bagage kan bo sikkert og tørt. MiL-Tenthouse inkluderer 3 overnatninger, 1 Tenthouse til 2 pers. og 2 Ren & Rolig campingarmbånd. Tenthouse til 2 personer er 140 cm højt og måler 160 x 210 cm i grundplan. Løftet fra jorden med fast bund.
MiL-Tenthouse indeholder:
- 1 stk. 135 x 200 madras
- Indlagt strøm
- Aflåselig safetyboks
- Fast bund over jorden
Ved ankomst betales 1.000 kr. i depositum. Depositum betales tilbage inden afrejse, når standen af ens MiL-Tenthouse og oprydning i og omkring dette er godkendt af de ansvarlige på Ren & Rolig Camping.
Ankomst: Torsdag d. 18. juli kl. 10:00 - 18:00.
Afrejse: Senest søndag d. 21. juli kl. 12.00.
Adresse: Tisvilde Idrætshus, Tisvilde Bygade 35, 3220 Tisvildeleje.
OBS: Det er ikke tilladt at medbringe egen øl og spiritus på Musik i Lejets Ren & Rolig Camp.
Har du spørgsmål til din overnatning på Ren & Rolig Camping, kontakt: [email protected]
-
Til alle boformerne på Sankt Helene Camping er der adgang til badefaciliteter, toiletter og feriecentrets hyggelige restaurant. Området ligger helt ideelt med kun et kvarters gå gang til festivalpladsen, og de naturskønne omgivelser vil med garanti sætte de bedste rammer for at nyde en kold øl, eller et læskende glas rosévin, i solen.
Overnatningsmuligheder:
- Lille ferielejlighed
- Stor ferielejlighed
- Familieværelse
- Hytte
- MiL Luksus Glampingtelt
- Lille teltpas
- Stort teltplas
Læs mere om alle overnatningsmuligheder her
Campingarmbånd
Bor man på Sankt Helene Feriecenter skal man have et campingarmbånd for at få adgang til campingområdet. Campingarmbåndet udleveres ved ankomst torsdag d. 18. juli kl. 10.00-18.00. Ankommer du efter kl. 18.00 kan du henvende dig i Sankt Helene Feriecenter receptionen frem til kl. 19.00.
Campingarmbånd giver kun adgang til Sankt Helenes campingområde. Det er ikke et festivalarmbånd og giver derfor ikke adgang til festivalpladsen.
SANKT HELENE FERIECENTER Adresse: Bygmarken 30, 3220 Tisvildeleje
Har du spørgsmål til din overnatning på Sankt Helene Feriecenter, kontakt: +45 48 70 98 50 eller [email protected]
-
Festivalpladsen ligger for enden af Hovedgaden i 3220 Tisvildeleje.
DATO & ÅBNINGSTIDER:
- Onsdag d. 17. juli kl. 15:00-22:00
- Torsdag d. 18. juli kl. 13:00-05:00
- Fredag d. 19. juli kl. 13:00-05:00
- Lørdag d. 20. juli kl. 13:00-05:00
MINI Strandterrassen åbningstider:
- Onsdag d. 17. juli kl. 15.00-22.00 (gratis for alle)
- Torsdag d. 18. juli kl. 13.00-04.00*
- Fredag d. 19. juli kl. 13.00-04.00*
- Lørdag d. 20. juli kl. 11.00-13.00 Børn i Lejet (gratis adgang for alle)
- Lørdag d. 20. juli kl. 13.00-04.00*
*kl. 13.00-18.00 er der gratis adgang for alle - med eller uden festivalarmbånd
-
Læs her vores anbefalinger til, hvordan du sikkert køber og videresælger billetter, så du er rustet til at undgå billetsnyd.
Hvert år oplever vi, at flere billetkøbere bliver snydt, når de køber festivalbilletter til Musik i Lejet. Det sker typisk i ukontrollerede fora såsom i Facebook-grupper og på DBA. Derfor opfordrer vi alle interesserede billetkøbere til kun at benytte officielle kanaler til køb og videresalg af billetter. På den måde undgår vi kontakt med billetsnyderne!
Husk! Det er ulovligt at udbyde eller videresælge billetter til et højere beløb, end billetterne oprindelig er købt for. Du snyder kun dig selv og støtter billethajerne, hvis du vælger at købe en billet til overpris.
Søger du en billet til Musik i Lejet 2024?
Søger du en festivalbillet, skal du være opmærksom på, at festivalbilletterne først bliver leveret per mail tidligst 7 dage før, Musik i Lejet 2024 løber af stablen. Det betyder, at der på nuværende tidspunkt er ingen gyldige festivalbilletter i omløb. Det er derfor ekstra vigtigt, at du sikrer dig, at den billet, du er interesseret i at købe, bliver overdraget til dig gennem United Tickets. Når billetten bliver overdraget til dig, kan du være sikker på, at det er din mail, der modtager den gyldige festivalbillet inden sommerens festival. Ønsker du at købe eller videresælge en festivalbillet, kan United Tickets hjælpe med gensalg af billetter mellem private. Det er sælger, som skal tage kontakt til United Tickets, der så kan hjælpe med at håndtere både refundering til sælger og salg til den nye billetkøber. Du kan læse vores guide nedenunder!
Af sikkerhedsmæssige årsager kræver United Tickets, at sælger kontakter dem angående ordren fra den præcise e-mail, der er blevet brugt til at afgive ordren. Husk at have ordrenummer/sagsnummer med i e-mailen. Derudover skal United Tickets bruge navn + e-mailadresse på køberen, der skal overdrages til.
Køber du derimod en festivalbillet uden om vores officielle billetudbyder, er du meget dårligt stillet, hvis du bliver snydt, og hverken Musik i Lejet eller United Tickets kan garantere billettens gyldighed.
Sådan sælger du din billet til Musik i Lejet – på sikker vis!
- Hvis du har en køber til din Musik i Lejet billet, skal du henvende dig til United Tickets via formularen her.
- Herefter vil United Tickets håndtere både refundering til dig og salg til den nye billetkøber.
- Billetkøberen vil få tilsendt et købslink og har 5 dage til at gennemføre købet.
- Hvis købet ikke gennemføres, sælger United Tickets billetten til Musik i Lejets venteliste.
- Voila! Videresalget er sket på sikker vis – uden om billethajerne!
Venteliste
Fik du ikke fat i en billet, anbefaler vi, at du skriver dig op på vores venteliste lige her.
Har du den rigtige billet?
Du kan tage på Musik i Lejet med forskellige billettyper.
Partoutbilletten dækker over hele festivalen fra torsdag d. 18. juli til lørdag d. 20. juli 2024.
Dagsbilletten er til en enkelt dag på Musik i Lejet og gælder for enten torsdag d. 18. juli, fredag d. 19. juli eller lørdag d. 20. juli 2024.
Aldersbestemte billetter er til dig, som har en bestemt alder på Musik i Lejet 2024. Læs mere herunder.
- +65 billetten er en partoutbillet, der kan benyttes af personer, som er 65 år eller derover.
- +12U16 billetten er en partoutbillet, der kan benyttes af børn, som er 12, 13, 14 og 15 år. Man skal ikke ledsages af en voksen med en partoutbillet.
- U12 billetten er en partoutbillet, og kan benyttes af børn, som er under 12 år og ledsages af en voksen med en gyldig festivalbillet. Du skal dog stadig ind og registrere dit barn ved at købe en partout U12 billet for et mindre gebyr.
Aldersgrænser er gældende for den alder, man har på Musik i Lejet 2024. Man skal kunne vise gyldigt billed-ID ved indgangen for at godkende alder.
-
FØRSTEHJÆLP
Under Musik i Lejet vil der være mulighed for førstehjælp i førstehjælpsteltet. Teltet er placeret ved indgangen på festivalpladsen.
PLADSEN
- Der er kun adgang til festivalpladsen for gæster med gyldig armbånd. Al uautoriseret indtrængen på festival- og campingområdet er ikke tilladt og vil blive overdraget til myndighederne.
- Der opfordres til ikke at medbringe store tasker og rygsække med ind på festivalpladsen, men i så fald, at man vælger at gøre dette, vil der forekomme en grundig visitering af taskens indhold.
- Anvisninger fra festivalvagterne skal følges.
- Musik i Lejet accepterer ikke vold, racisme og sexisme. Ved udsættelse af en sådan adfærd bedes man henvende sig omgående til en af vores vagter.
- Vold, trusler om vold og andre former for aggressiv adfærd er forbudt og kan medføre politianmeldelse og øjeblikkelig bortvisning fra festivalen.
- Følgende må ikke medbringes på festivalpladsen: Våben, cykler, drikkevarer eller mad, der ikke er købt på festivalen, paraplyer, siddemøbler, konfetti, fyrværkeri eller laserpenne. Listen er ikke udtømmende.
- Festivalgæster må gerne medbringe deres egen medbragte vandflaske på festivalen, hvis den tømmes ved portene til festivalpladsen.
- Det er ikke tilladt at medbringe grill eller anvende åben ild på festivalpladsen, de omkringliggende naturområder eller på campingområdet. I tilfælde af et afbrændingsforbud pga. tørke i Gribskov Kommune, under festivalen, skal deres retningslinjer følges. Vær opmærksom på eventuelle skærpede regler ift. rygning, åben ild m.m. Du kan orientere dig om afbrændingsforbud på Kommunes hjemmeside eller her.
KONCERTER
- Under koncerter skal instrukser fra Crowd Safety følges.
- Kasteskyts mod scenen er ikke tilladt.
- Crowdsurfing, stagediving og moshing er ikke tilladt.
- Vi opfordrer alle forældre og værger til at beskytte børnenes ører og undgå at lade de helt små komme for tæt på scenerne under koncerter.
ALKOHOL OG NARKOTIKA
- Det er forbudt både at købe og sælge alkohol til unge under 18 år, og i tilfælde af tvivl har barpersonalet lov til at bede om gyldigt ID-legitimation.
- Enhver form for besiddelse og salg af narkotika er ikke tilladt på festivalpladsen og medfører omgående bortvisning samt overlevering til myndighederne.
- Musik i Lejet er en del af Sundhedsstyrelsen og Dansk Lives (Danske festivalers Brancheorganisation) Anti Drugs kampagne. Med overskriften ’Under influence of Music. Lad musikken være din rus – Og få det hele med’ er det Musik i Lejets ønske, at gæsterne fornøjer sig med musik, venner og fællesskab.
VIS HENSYN OG FØLG FORHOLDSREGLERNE – SÅ FÅR VI ALLE EN FANTASTISK FESTIVAL.
-
Fra mandag d. 15. juli til og med søndag d. 21. juli er Hovedgaden bilfri og omdannes til gågade. Beboerkørsel vil fortsat være tilladt både før, under og efter festivalen. Hovedgaden åbnes for kørsel igen efter uge 29.
Parkering
Musik i Lejet er en bilfri festival, derfor er der ikke mulighed for parkering på Hovedgaden i uge 29. I stedet etablerer Musik i Lejet 750 gratis p-pladser på fodboldbanerne ved Godhavn St. Der er kun 2 kilometer fra parkeringspladsen ved Godhavn St. til festivalpladsen. I perioden d. 9.-14. juli er der begrænsede parkeringsmuligheder ved stranden på ca. 250 p-pladser. I perioden under nedtagning d. 22.-25. juli bliver der løbende frigjort p-pladser ved stranden. Musik i Lejet har dermed parkeringspladsen i 1 uge, som ellers er åben for offentligheden i de omkringliggende perioder.
Under hele perioden vil der altid være adgang til stranden ud for parkeringspladsen.
-
TOG & BUS
Tag trygt tog og bus til MIL – vi har sørget for ekstra tog hele natten, så du kan komme sikkert hjem igen! Husk at købe billet inden du stiger på toget. Du kan bruge dit Rejsekort eller købe billet via DOT Billetter-appen.
Ekstratogene kører mellem Tisvildeleje og Vejby (stopper også ved Godhavn St.) med undtagelse af *-togene, der også kører til Helsinge og Hillerød.
Torsdag d. 18/7 aften/nat:
Afgange fra Tisvildeleje St.:
- 21.33
- 21.56
- 22.16*
- 22.33
- 22.56
- 23.14*
- 23.33
- 23.56
- 00.25*
- 00.55
- 01.20
- 01.45
- 02.10
- 02.25
- 03.00*
*Kører til Helsinge og Hillerød
Fredag d. 19/7 & lørdag d. 20/7 aften/nat:
Afgange fra Tisvildeleje St.:
- 21.33
- 21.56
- 22.14*
- 22.33
- 22.56
- 23.14*
- 23.33
- 23.56
- 00.29
- 00.33
- 00.57
- 01.20
- 01.29
- 01.40*
- 02.20
- 02.40*
- 03.20*
*Kører til Helsinge og Hillerød
Søndag d. 21/7:
Ekstra tog fra Tisvildeleje St. og Godhavn St. til Hillerød St.: En ekstra afgang i timen i minuttal ’43 fra Tisvildeleje og ’47 fra Godhavn St. fra 08.43 til og med 16.43. Lokaltoget kører én gang i timen når man skal til MIL. Movia bus 361 giver dig mulighed for at blive kørt fra sommerhuset til Godhavn St., hvor du kan tage toget det sidste stykke til Tisvildeleje. Tjek Rejseplanen her
-
Der er oprettet en taxaholdeplads ved Godhavn St. Det er ikke muligt at tage en taxa direkte til eller fra festivalpladsen, men fra Godhavn St. kan man tage cykel, gratis shuttlebus eller gå i små 25 minutter ned til festivalpladsen.
Vi er mange mennesker der skal hygge os i uge 29, så husk at vise hensyn og find tålmodigheden og sommerhumøret frem.
-
Vi er stolte af at have svenske Herbox med på Musik i Lejet til sommer. Sammen kan vi tilbyde gratis menstrautionsprodukter til alle festivalgæster - ligesom det skal være.
En festival skal være sjov og bekymringsfri, og med lige vilkår for alle. For vi kender vigtigheden af at føle sig godt tilpas, når man hygger sig og vil nyde musik og fællesskab i fulde drag.
I vores samarbejde med Herbox har vi deres dispensere hængende til frit brug ved toiletområder. Dispenserne indeholder økologiske og miljøvenlige bind og tamponer uden kemikalier eller blegemidler. Dispenserne har en mekanisk 45-sekunders tidsforsinkelse, så kun ét produkt kan tages af gangen.
Vi håber at de gratis produkter vil gøre festivaloplevelsen endnu bedre for vores gæster!
-
Hop på en gratis shuttlebus til eller fra festivalpladsen, og kom godt afsted!
FØR FESTIVAL
Mandag d. 15. juli & tirsdag d. 16. juli kl. 10-17 kører der shuttlebusser fra Tisvildeleje St. til festivalpladsen og tilbage igen. Hver fjerde tur vil køre fra festivalpladsen og hele vejen til Godhavn St.
Onsdag d. 17. juli kl. 10-24 kører der shuttlebusser fra Tisvildeleje St. til festivalpladsen og tilbage igen. Hver fjerde tur vil køre fra festivalpladsen og hele vejen til Godhavn St.
UNDER FESTIVAL
Torsdag d. 18. juli, fredag d. 19. juli og lørdag d. 20. juli vil der køre to slags shuttlebusser. En mindre bus vil køre fra Tisvildeleje St. til festivalpladsen og tilbage igen i tidsrummet kl. 09-03. En større bus vil køre fra Godhavn St. → til Campingområdet → til Tisvilde st. og retur igen i tidsrummet kl. 09-21.